در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • مقررات حریم خصوصی کاربران

سياست ما در حفظ اطلاعات و حريم خصوصي كاربران
اين سند سياست ما را درباره نحوه جمع آوري، استفاده، ذخيره و غيرفعال كردن اطلاعات كاربران وبسايت www.tehrankit.ir را براي شما كاربران عزيز توضيح مي دهد.

نحوه جمع آوري اطلاعات

ما اطلاعات را به صورت مستقيم و غير مستقيم جمع آوري مي كنيم .

يكي از روش هايي كه ما اطلاعات را بدست مي آوريم زماني است كه شما در حين ثبت نام در اختيار ما مي گذاريد و ما در حين ثبت نام دليل پرسش بعضي اطلاعات و نحوه ي استفاده از آنها را براي شما توضيح مي دهيم و شما كاملا اين اختيار را خواهيد داشت كه آن اطلاعات را در اختيار ما بگذاريد يا نگذاريد و يا در زمان هاي ديگري نسبت به تهيه اطلاعات اقدام نماييد ولي عدم تهيه اين اطلاعات مي تواند در نحوه ي خدمات رساني ما به شما تاثير زيادي داشته باشد.

ما همچنين بعضي اطلاعات را در زمان بازديد شما از سايت به صورت خودكار جمع آوري مي كنيم،اطلاعاتي همچون IP آدرس كامپيوتر شما و سيستم عامل و مرورگري كه شما از آن استفاده مي كنيد و تمام فعاليت هايي كه در سايت انجام مي دهيد. ما با اين اطلاعات به صورت اطلاعات شخصي شما رفتار مي كنيم و در حفظ آنها ازسياست حفظ حريم خصوصي تبعيت مي كنيم.

مدت زمان نگهداري اطلاعات

ما اطلاعات ذخيره شده را تا زماني كه شما از خدمات تهيه شده استفاده مي نماييد نگهداري مي كنيم . اگر شما به مدت يك سال به سايت مراجعه نكرده و از هيچ يك از خدمات سايت بهره مند نشويد براي مثال بر روي هيچ يك از ايميل هاي ارسالي كليك نكنيد ،ما ايميلي براي شما مي فرستيم و از شما جهت ادامه استفاده از خدمات سايت استعلام مي نماييم، در صورتي كه تا يك ماه به ايميل ارسالي جوابي ندهيد اشتراك شما لغو خواهد شد.باشد.

 

دسته بندی ها
چراغ استخر
چراغ آبنما
چراغ فواره
چراغ محوطه
چراغ فیبر نوری
کنترلر
لوازم جانبی