در حال بارگزاری ...

چراغ روکار چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ روکار چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته به انواع نورپردازی و کاربردی ترین چراغ هایی که می توان در دکوراسیون داخلی از آنها استفاده کرد، پرداخته ایم. چراغ روکار نیز یکی از پرطرفدار ترین انواع چراغ هاست که از نظر شکل و شمایل و حالت نصب دقیقا نقطه مقابل چراغ های توکار می باشد.

چراغ روکار چیست؟

چراغ روکار یکی از انواع محصولات روشنایی است که قابل نصب بر روی سقوف و دیوار و .... بوده و در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شود. از جمله آنها می توان به چراغ روکار مکعبی، دایره ای، گنبدی، مستطیلی و .... اشاره کرد. این چراغ ها قابل مشاهده بوده و پخش نور بیشتری دارند.

به علت نوع نصب چراغ روکار ممکن است شما نتوانید آن را با دیگر محصولات نوری هماهنگ کنید و هنگام خرید و انتخاب بهتر است دقت لازم را به خرج دهید تا مطلوب ترین حالت را بدست آورید. البته، همین ویژگی باعث می شود تا شما گزینه های بیشتری در اختیار داشته باشید. انتخاب لامپ، حباب، حالت نورپردازی و .... برای چراغ های روکار آسان تر بوده و باعث می شود تا بتوانید آنگونه که می خواهید نورپردازی خود را طراحی کنید.

میزان پخش نور چراغ توکار بسیار بالاتر از دیگر نمونه هاست و برای تمامی مراکز اعم از مراکز اداری و تفریحی و تجاری و غیره قابل استفاده باشد. انتخاب چراغ روکار و پنل سقفی نوری باعث می گردد تا بتوانید به پخش نور یکنواخت تری دست پیدا کنید و خانه یا محل کار شما حالت مدرن تری به خود گیرد.

ویژگی چراغ های روکار

ویژگی چراغ های روکار

چراغ های روکار بازدهی بالایی داشته و در سایزها و مدل های گوناگونی در اختیار شما قرار گرفته است. با انتخاب اصولی حباب و رنگ بندی متنوعی که چراغ های روکار دارند، نورپردازی های خاص تری را برایتان به ارمغان می آورند جلوه ای دکوراتیو به منزلتان می بخشند.

چراغ های روکار عموما کم مصرف بوده و تولید گرما نمیکنند، پخش نور مطلوبی دارند و چشم را آزار نخواهند داد. برای محیط های کوچک که قابلیت نصب سقف کاذب را ندارند، چراغ روکار گزینه ایده آلی خواهد بود.

چگونگی نصب چراغ های روکار

شما با کمک پیچ و براکت هایی که درون جعبه محصول مورد نظر وجود دارد می توانید چراغ روکار انتخابی خود را به آسانی نصب کنید. چراغ های روکار نیاز به ایجاد حفره و برش ندارند و برای مکان هایی که امکان ایجاد برش ندارند بسیار مناسب خواهد بود.

انواع چراغ روکار

انواع چراغ های روکار

چراغ های روکار از نظر کارایی و امکانات ظاهری، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. لوسترها، آویزها، دیوارکوب ها، چراغ های سقفی و ... از انواع چراغ های روکار هستند. از مناسب ترین و کارآمد ترین چراغ های روکار میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • چراغ های روکار هوشمند
  • نورهای آفتابی و مهتابی
  • پنل های سقفی روکار
  • چراغ های کنترلی
  • و ....

با ورود چراغ های روکار به بازار محصولات روشنایی، شرکت ها با استقبال بی نظیری مواجه شدند. این چراغ ها عملکرد های متفاوت و متنوعی داشته و برای تمامی مکان ها قابل استفاده هستند. نصب و تعمیر آسانی دارند و با رنگبندی متنوع خود، گزینه بسیار مناسبی برای نورپردازی ساختمان ها خواهد بود.

انصراف از نظر
آرشیو وبلاگ
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
چراغ استخر
چراغ آبنما
چراغ فواره
چراغ محوطه
چراغ فیبر نوری
کنترلر
لوازم جانبی